joi, 15 noiembrie 2012

Ai numar de Bucuresti? La o parte ba!!

Mda... de vreo citeva saptamini, am fost dotat cu masina de serviciu, care de la firma de leasing a venit cu numere de Bucuresti. Nimic rau, imi zic eu, te vede lumea ca esti strain de oras, e mai politicoasa in trafic.
Ai pe naiba...
Mi-am luat la claxoane in saptaminile astea cite nu mi-am luat de cind am carnet. Stau la rosu la semafor, claxon din spate ca de ce stau. Stau sa ies in sosea de centura pe care trec tirurile bara la bara, claxon ca nu ma arunc ca sinucigasul. Merg pe banda unu cu viteza legala, faruri ca el pe acolo vrea sa depaseasca (pe banda doi e uniia de Galati, adica e de-ai lui, nu se face sa ii deranjeze cind e fraieru de Bucuresti la indemina). Merge unul cu 30 pe banda doi, daca il depasesc se umfla orezul in el, da motorul pe afara de ce-l tureaza, da sa vina el inapoi in fata mea....Nu va spun citi dintre soferii astia erau femei, care treceau pe linga mine numai sa le vad cum ma injura...Baaaaa, sint galatean de-a vostru, lua-v-ar.... sa va ia!! Da de unde sa stie ma, saracii, ca nu scrie pe moaca...
 
Ma consolam cu gindul ca macar cind voi ajunge prin Bucuresti voi fi si eu, ca ratusca cea urita, acceptata in familie... Pina cind vorbesc cu frate-meu si imi spune ˝Da ma, bine, asteapta tu de astea.... Ce regret eu cind aveam numere de Prahova... Toti imi faceau loc, ca le era mila de unu´ din provincie... De cind mi-au schimbat cu numere de Bucuresti, nu mai pot sa fac o manevra, sa schimb banda, ca sar toti pe mine...˝
 
Deci am rezolvat-o si pe asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu