vineri, 24 august 2012

Recomandare film: August Rush

"Wizard: You know what music is? God's little reminder that there's something else besides us in this universe, a harmonic connection between all living beings, every where, even the stars."

Filmul asta a detronat in clasamentul meu personal Maestrul si Margareta si cred ca va trece ceva timp pina sa apara un alt pretendent la primul loc.
 
Nume sonore ca Jonathan Rhys Meyers sau Robin Williams fac roluri de exceptie, fundal al unui copil extrem de talentat: Freddie Highmore.
De la inceput pina la sfirsit, povestea este extrem de frumoasa, de pura si emotionanta. Cu totul altceva decit ceea ce vedem zi de zi, comercial, la TV.
 
Mi-a fost recomandat (ca si cadou de ziua mea :) ) de o persoana deosebita de la care, in foarte scurta perioada in care am lucrat la aceeasi firma, am invatat mult in ceea ce priveste relatia cu viata.
 
Daca l-ati vazut deja, nu strica sa il mai vedeti odata.
Eu asa am facut chiar de a doua zi :)
 
Trailerul oficial aici.
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu