miercuri, 14 martie 2012

S-a rezolvat problema invatamintului

Azi dimineata aflu de la teveu ca se infiiinteaza in Bucuresti liceu in limba romani.
Ca sa ca de aceea nu sa vina ei la scoala, ca nu pricepe la limba romana si trebuie pe tiganeste.
Si ca celorlalti le trebuie si pe hungureste, ca nem tudom romano.
Armata da cazemata, prostovanul da banul.
Cine e prostovanul nu mai trebuie sa spun... Chestia e ca viitorul pe termen lung suna... negru.
Nu mai am nici o speranta in votul de la toamna.
Ei sint mai multi. Clar.

PS. Ca sa fie ciulamaua completa...:
Cum traduce Microsoft Translator primul rind: high school in Bucharest in the Romanian language.
E... ne-o meritam, asta e...

3 comentarii:

  1. Ai vazut declaratia recenta a primului ministru Australian referitoare la minoritati?! Daca nu, ti-o trimit eu pe mail. Mi se pare de bun simt -tu esti in tara mea, daca-ti place bine, daca nu, ai libertatea sa pleci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai da... Dar intrebare: ei sint in tara mea sau eu sint in tara lor? Sau mai discutam peste inca 10-15 ani?

      Ștergere
    2. Io zic ca ei sunt la mine acasa! Ultima data cand am vazut harta Romaniei era cam clara povestea, granita era undeva dupa Oradea ;-)
      Ca atare, pana nu s-o dovedi contrariul, sunt la mine acasa.

      Ștergere