sâmbătă, 17 septembrie 2011

Antenutza

In asteptarea inceperii concertului cu Yanni, am rasfoit revista Ioana, oferita gratuit de catre organizatori (ca sa nu se intrebe cineva cum am ajuns eu cu ea in brate).

Citam aproximativ:

1. Sexul regulat intinereste cu pina la 10 ani femeile si cu pina la 12 ani (!! wow!!) barbatii. Ceea ce ma face sa ma gindesc, eu in momentul asta arat cu 12 ani mai tinar sau as putea sa arat cu 12 ani mai tinar?

2. Risul e ca sexul. Draga, nu am chef de sex in seara asta, dar ca sa nu iti spun ca ma doare capul, uite-aici: Hhihihihihihahahahahahhihihihihi!!! O, ai si terminat? Noapte buna iubire!

3. 85% dintre barbati cred ca sarmul unei femei nu are legatura cu frumusetea. Da, bine... Nu se supara nimeni daca intre o femeie urita cu sarm si una frumoasa cu sarm o voi prefera pe cea din urma, ok?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu