luni, 16 mai 2011

Cind mi-e pofta...

Acum o luna, in Luxemburg, am fost cu Aurelian la un restaurant numit Cabana Vinatorului. Local de traditie, deschis cu zeci de ani in urma, unde multi din actualii clienti veneau pe vremea copilariei adusi de parintii lor.
La recomandarea lui Aurelian, am comandat o salata de creveti, cu un sos de ulei de masline si lamiie. Gustul era absolut innebunitor, sosul mergea cu piinea de cuptor, aroma imi umplea si ultimul por din gura. Divin! Totul insotit bineinteles de doua weisbier ca sa mearga mai usor.
…....................
Mi s-a facut, acum citeva zile, in timp ce stateam la masa, o pofta nebuna de o ceapa zdrobita cu pumnul si de o bucata de brinza. Am mincat hulpav prima ceapa, am luat-o si pe a doua, taind neincetat felii din calupul de brinza. Cu gura plina si ochii intredeschisi de satisfactie, nu as fi dat in acea clipa bucatele mele pe nici un crevete in sos de masline…

2 comentarii:

  1. Pulpite de pui la cuptor? :D
    Deci, fii atent: se iau pulpitele, se face din margarina/unt+toate condimentele posibile+usturoi pisat un fel de pasta care se introduce pe sub pielea pulpitelor de pui si apoi se niveleaza cu mana, astfel incat sa se distribuie uniform pasta respctiva. Apoi se condimenteaza pulpitele si se pun la cuptor intr-un vas de yena acoperit cu folie de aluminiu. Se scoate folia dupa un timp si se lasa la rumenit...mmmmm, o nebunie! Si cum miroase in casa... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tin minte reteta, poate o fac in curind... Pina una-alta mi-am luat un gratar de la Selgros cu disc in interior. Se fac niste cartofi la ala, nebunie. Azi sint responsabil cu gatitul.

    RăspundețiȘtergere